A tested többszörösen is meghálálja, ha helyesen tartod

Az edzéseinken oktatott testhasználat fontos eleme a helyes testtartás. Sokan nem is gondolnák, pedig a megfelelő testtartás nem csak a mozgatásért felelős izmokat, vagy az idegrendszert tehermentesítheti. Vagy nem csak azt határozza meg, hogy miként látnak minket mások. A test különböző pozíciókba történő állítása például a stressz (kortizol), illetve dominancia hormonok  (tesztoszteron) termelését is befolyásolja. Méghozzá nagymértékben:

testosterone-cortisol-power-poses

Érdemes pár percet szánni Amy Cuddy alábbi TED előadására (van magyar felirat), és nap, mint nap emlékeztetni magunkat, hogy megfigyeljük, és tudatosítsuk:

– Milyen a testtartásom most?

Újságcikk a MediBallról

Nemrég megjelent Szilágyi István egy kétoldalas cikkje a Kelet-Magyarország napilap Sport magazinjában a MediBallról. Szépen össze van foglalva két oldalban a válasz az érdeklődőktől gyakran hallott “Mire jó ez?”, “Kiknek ajánlott?” kérdésekre, így gyakorlóknak is olvasásra érdemes lehet. (Ha legközelebb neked szegezik e kérdéseket, és esetleg számodra nehézkes közérthető mondatokba önteni a választ, csak küldd el nekik ezt a cikket :))

Megtekintés teljes képernyőn

Nyílt edzést tartottunk – szuper volt!

Múlt vasárnap tartottunk egy nyílt edzést, hogy lehetőséget biztosítsunk az érdeklődők számára kipróbálni a MediBallt – zöld környezetben, kötetlenül, egy kellemes, napos, vasárnap délután. Szerencsére nagyon jól sikerült, úgyhogy szerintem nem ez volt az utolsó ilyen 🙂

Néhány mozzanat a délutánról – ha valaki esetleg jött volna, de végül valami mégis visszatartotta, erről maradt le:

Nyílt edzést tartottunk – szuper volt! részletei…